Noteikumi un Nosacījumi

NOTEIKUMI UN IZMANTOŠANAS NOSACĪJUMI

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu, iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos interneta veikala www.alcoscan.lv piedāvāto preču iegādes noteikumus.

1. Tā kā alcoscan.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2. alcoscan.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

3. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu. Iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai Rovico Latvia ofisā un veikalos).

4. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā Dārzciema ielā 60,-215 Rīgā, vai Rovico veikalā t/c "Riga Plaza" un t/c "Domina". Komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā.

5. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad www.alcoscan.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

6. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

7. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Rovico Latvia saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu (piemēram, alkometrā veikta pūšana vai iemušu iepakojums ir atvērts). Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@rovico.lv vai pa tālruni: +371 67249628, norādot pasūtījuma numuru un datumu.

8. Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem - elektroniskā pavadzīme, kura, tajā gadījumā, ja kaut vienai no pasūtījumā esošām precēm piemērojama garantija, vienlaicīgi ir arī garantijas talons. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem. Garantija alkometra sensoram ar pusvadītāja oksīda sensoru - 6 mēneši. Garantija alkometra sensoram ar elektroķīmisko sensoru - 1 gads. (alkometra sensors ir detaļa, kas pastāvīgi nolietojās un iznēsājās, kā arī ir laicīgi jāveic kalibrēšana. Tāpēc ražotājs tai ir noteicis šādus garantijas termiņus)

9. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

10. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

11. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, ROVICO LATVIA saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.

12. Mārketinga aktivitātes:

12.1. alcoscan.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

12.2. Atsevišķos gadījumos alcoscan.lv var piešķirt saviem klientiem bonusu alcoscan.lv Atlaides Kuponu  par veiktajām darbībām. 

12.3. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma.

12.4. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā alcoscan.lv Jūs automātiski piesakieties jaunumu saņemsšanai uz Jūsu e-pastu un sms.

13. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms:
13.1.  sūtiet pieteikumu uz mūsu e-pastu info@rovico.lv - izmaiņas sistēmā notiek 48 stundu laikā

ATTEIKUMA TIESĪBAS

1.    Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma (preču pirkuma interneta veikalā) 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

1.1.    tiek piegādātas preces, kas tiek izgatavotas pēc Pircēja norādījumiem vai ir neaizstājamas lietas, vai pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir tiktas lietotas - pūšana alkometrā;

1.2.    Pircējs ir atvēris iemuša iepakojumu.

1.3.    ja iegādātās preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt;

1.4.    citos likumā paredzētajos gadījumos.

2.    Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām (izņemot preces izmēģināšanai).

3.    Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir pienākums iesniegt Pārdevējam aizpildītu un parakstītu atteikuma veidlapu. Pircēja pienākums ir septiņu dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas atgriezt preci Pārdevējam.

4.    Pārdevējam ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma parasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt naudu līdz brīdim, kad Pircējs atdevis preci. Pārdevējs atmaksā naudu tikai uz Pircēja atteikuma veidlapā norādīto Pircēja bankas kontu.

5.    Izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā sedz Pircējs, izņemot, ja tiek nosūtīta līgumam neatbilstoša prece.

6.    Ja tiek atdota līgumam neatbilstoša prece, Pārdevējs 7 dienu laikā no izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas, atmaksā Pircējam ar preces atdošanu saistītās izmaksas.

7.    Lūdzam atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā preces atgriezt to oriģināliepakojumā.

8.    Neskaidrību gadījumā rakstiet mums alcoscan.lv

Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. LASĪT VAIRĀKPiekrītu